فروش خشکبار
خانه / کتیرا / آخرین قیمت خرید کتیرا صدفی در بازار سال ۱۴۰۰

آخرین قیمت خرید کتیرا صدفی در بازار سال ۱۴۰۰

آخرین قیمت خرید کتیرا صدفی در بازار سال ۱۴۰۰ :

آخرین قیمت خرید کتیرا صدفی در بازار سال ۱۴۰۰ توسط شرکتهای مختلفی اعلام و غالبا بر اساس میزان تولید سالیانه کتیرا و مقدار تقاضا در بازار متناوب می باشد .

صمغ کتیرا و کاربردهای متنوع آن :

این صمغ گیاهی گونه های مختلفی دارد که به صورت درختچه یا گیاهان علفی چند سا له در ایران به طور کلی آنها را گون می نامند. در متون طب سنتی این گیاهان با نام های عربی «محلب العقاب» و «اصابع الغروس» معرفی شده اند. از تعداد زیادی از آنها صمغ کتیرا استخراج می شود که از نظر ا قتصادی بسیار اهمیت دارند، زیرا کتیرا مورد مصرف د ارویی و صنعتی (نساجی، کفاشی، صنایع غذایی و …) فراوانی دارد.

آخرین قیمت خرید کتیرا صدفی در بازار سال 1400

بهترین نوع صمغ این گیاه مشهور به کتیرا صدفی یا پنبه ای و یا اصطلاحا مفتولی می باشد .

آخرین قیمت فروش انواع کتیرا در بازار تهران :

این روزها فروش گیاهان داروئی در انواع و اقسام آن بویژه فروش انواع کتیرا در تهران رایج شده است و فروش این قسم از محصولات از بازار پر رونقی برخوردار است . خوشبختانه این کسب و کار توانسته است بلحاظ رشد اقتصادی و رونق اقتصادی جایگاه ویژه خود را تصاحب کند و ماحصل رونق این کسب و کار ، توسعه تولیدات کشاورزی داخلی نیز بوده است .

آخرین قیمت فروش کتیرا صدفی در بازار سال ۱۴۰۰ و در بازرگانی سان رایز چند است ؟

تولید کتیرا صدفی که یکی از بهترین کتیراهای استحصال شده از مراتع شهرها و روستاهای کشورمان می باشد ، دارای محدودیت برداشت و تولید است و با توجه به میزان واسکوزیته و مقدار صمغیت آن تعیین ارزش می شود و از جمله گیاهان بومی ایران است که دارای مشتریان و طرفداران بسیار زیادی است .

نوع صدفی کتیرا که حقیقتا روش بهره برداری آن چندان ساده نیست و نیز با توجه به این موضوع که میزان برداشت این نوع کتیرا محدود می باشد  نرخ و آخرین قیمت خرید این نوع کتیرا ( کتیرا صدفی) به مراتب بیش تر از گونه های دیگر کتیرا تعیین می شود .

تعیین آخرین قیمت خرید کتیرا صدفی در بازار سال ۱۴۰۰ و شرکت سان رایز :

همانگونه که ذکر گردید فاکتورهایی مانند رنگ کتیرا و نوع کتیرا ، نقش زیادی در تعیین آخرین قیمت خرید کتیرا ایفا می کنند . ما در بازرگانی سان رایز، متعهدیم که با توجه به نوع نیاز و انتخاب شما، به صورت آنلاین و اینترنتی، انواع کتیرا را با مناسب ترین آخرین قیمت خرید کتیرا ، خدمت شما مخاطبان و مشتریان عزیز عرضه نماییم ..

سان رایز در جهت کمک به رشد اقتصادی فعالین تولید و برداشت این محصول ، امکان خرید آنلاین انواع کتیرا و دیگر گیاهان داروئی را با به صرفه ترین آخرین قیمت هر کیلو کتیرا صدفی در بازار، بر بستر اینترنت برایتان فراهم می آورد .

جهت خرید کتیرا صدفی و محصول مد نظر خود توصیه می شود هم اکنون با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

بطور حتم سان رایز می تواند مرجع اطمینان بخشی در تعیین آخرین قیمت خرید کتیرا صدفی در بازار سال ۱۴۰۰ برای مشتریان خود باشد .

آخرین قیمت خرید کتیرا صدفی در بازار سال 1400

ما زمینه خریدی آسان و مطمئن را بدون آنکه نیاز به حضور فیزیکی شما در این شرکت وجود داشته باشد برایتان فراهم نموده ایم .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فصل فروش عمده کتیرا

فصل فروش عمده کتیرا : کشور ایران یکی از معروف ترین کشورها در زمینه تولید …