فروش خشکبار
خانه / کتیرا / فصل فروش عمده کتیرا

فصل فروش عمده کتیرا

فصل فروش عمده کتیرا :

کشور ایران یکی از معروف ترین کشورها در زمینه تولید و خرید و فروش صمغ کتیرا در فصل فروش عمده کتیرا در خاورمیانه و جهان می باشد و صراحتا می توان گفت به عنوان بزرگترین تولید کننده آن شناخته می شود.

مجموعه سان رایز در تلاش است با هر چه آسان کردن ارتباط مستمر فی مابین منابع تولید محصولات گیاهان داروئی و بازارهای هدف امر فروش گیاهان داروئی را برای کشاورزان و زحمت کشان فراهم سازی کند. در این بین معرفی محصول گیاهی صمغ گیاه گون که بنام کتیرا شهره خاصی دارد می تواند در ایجاد بازار قیمت فروش انواع کتیرا در تهران تاثیر بگذارد.

فصل فروش عمده کتیرا

جهت اطلاع از قیمت خرید فروش عمده  انواع کتیرا در تهران و سایر بازاهای خریدار کتیرا در فصل فروش عمده کتیرا می توانید ضمن تماس با مشاورین ما نیز،  از طریق فضای مجازی معرفی شده در وب سایت ما  با مشاورین آگاه و خبره ما در تماس باشید .

اصلی‌ترین و مهم ترین ماده موجود در کتیرا تراگانتین نام دارد که کلوئید محلول در آب می باشد و از نظر شیمیایی با ماده دیگری به نام باسورین در ارتباط است که محلولیت کمتری دارد ولی برای اینکه به شکل ژل در بیاید، در آب حل می‌شود.

این ماده دارویی و پرخاصیت به شکل‌ و رنگ‌های مختلف وجود دارد. نوع ورقه‌ ای بی‌رنگ یا سفید آن، بهترین، مرغوب‌ترین و گران‌ ترین محصول کتیرا است.

اطلاعات ظاهری در رابطه با کتیرا :

همانطور که در سایت ها و مقاله های گوناگون خواندید گیاه کتیرا شبیه به بوته، دارای تیغ و قدی کوتاه می باشد.بیشترین میزان آن در مناطق پر شیب و کوهستانی مانند آسیای مرکزی یافت می شود.

برگ های ساده و گل هایی به رنگ قرمز و بنفش دارد. این گیاه دوست دار نور شدید می باشد و از گونه گیاهان مقاوم دربرابر شرایط محیطی هست. ایران بزرگترین صادر کننده کتیرا است و یکی از مکان های مناسب برای رویش گون است که حدود ۹۰۰ گونه گون در آن رشد می کند

صمغ کتیرا  پس از ایجاد شکافی که به تنه یا ساقه گون وارد می شود، خود به خود بیرون می‌آید و خودش بعد از مدت کوتاهی بر اثر تابش نور خورشید خشک می‌شود. خراشی که روی سطح ساقه و ریشه ایجاد می شود، باید عمق ۵ سانتی‌ متری داشته باشد.

بد نیست بدانید که به لحاظ کیفی صمغ کتیرا به چند دسته تقسیم می شود که مشهورترین آنها عبارتند از کتیرا مفتولی و کتیرا خرمنی و کتیرا گل زرد .

چگونگی استفاده از کتیرا :

صمغ کتیرا حالتی چسبناک دارد ، بدون بو و مزه و محلول در آب می باشد که از شیره خشک شده گیاه به دست می آید.

صمغ این گیاه به شکل نوارهای پیچ‌خورده و فلس مانند خارج می‌شود. شیره یا صمغی که از ریشه و ساقه کتیرا خارج می‌شود را جمع‌ آوری و به شکل ورقه یا قطعات کوچک سنگریزه‌ ای شکل خشک می‌ کنند.

این شیره آب جذب می‌ کند تا به شکل ژل در بیاید یا با هم زدن حالت خمیری پیدا کند.

بعضی از کتیرا ها خوراکی است و در داروها و غذاها نیز به عنوان امولسیون کننده، تغلیظ کننده، تثبیت کننده ( استابلایزر ) و افزودنی استفاده می شود.

همچنین کتیرا را می‌توانید به بسیاری از مواد خوراکی مصرفی خود در طول روز اضافه کنید. در بشقاب سبزیجات، انواع سس‌ها، مایونز و همچنین دیگر چاشنی‌ها کتیرا قابل استفاده می باشد.

همه چیز در رابطه با مصرف کتیرا را بدانید :

این ماده همچنین در تهیه پودینگ، بستنی و دیگر غذاهایی که نیاز به غلظت دارند، به عنوان غلیظ کننده به کار می رود.

کتیرا در داروهایی مثل ژل، شربت، پماد و کرم به عنوان روان کننده و غلیظ کننده استفاده می شود. کتیرا از نظر طب قدیم ایران سرد و خشک می باشد.

به غیر از مصارف خوراکی، کتیرا برای مصارف تجاری دیگری مانند صنعت کاغذسازی، مواد آرایشی و بهداشتی و نساجی نیز استفاده می شود:

  • تمیز کردن و پولیش محصولات ساخته شده از چرم
  • مواد موجود در خمیر چاپ برای پارچه ابریشم و کرپ
  • محکم و سفت کردن پارچه کتان
  • غلیظ کردن کرم و پمادها
  • محصولات آرایشی مو
  • کرم دست
  • خمیردندان
  • ساخت پاستل‌ های نقاشی
  • خمیر ساخت گل‌های شکری تزیین کیک
  • ساخت و رول کردن سیگار.

دز مناسب مصرف کتیرا به عوامل مختلفی از جمله سن، سطح سلامتی و وضعیت‌ های دیگر بستگی دارد.

کارشناسان حرفه ای بازرگانی سان رایز دارای سال ها تجربه در امر خرید و فروش عمده انواع کتیرا بصورت حضوری و غیر حضوری  در فصل فروش عمده کتیرا در خدمت شما می باشد.

یکی از خواص چشمگیر کتیرا، تقویت سیستم ایمنی بدن انسان است . کتیرا، می تواند در درمان سرماخوردگی بسیار موثر عمل کند. افرادی که مبتلا به سرفه ی مکرر هستند، می توانند با مصرف کتیرا، سیستم ایمنی خود را تقویت کنند و در نتیجه، سرفه های مکرر را درمان کنند.

کتیرا یکی از موادی هست که باعث خنک شدن بدن میشود و از گرما زدگی محافظت می کند.

کتیرا، به عنوان حالت دهنده مو نیز مورد استفاده واقع میگردد. کتیرا به دلیل داشتن پلی ساکارید های رشته ای، آب فراوانی جذب خود می کند و حالت ژله ای پیدا می کند. چسبناک و ژله ای بودن کتیرا، باعث می شود که حالت دادن به موها راحت تر بشود . مصرف کتیرا، فرایند سفید شدن مو ها را به تأخیر می اندازد و فواید فراوانی برای تغذیه ریشه مو نیز دارد

یکی از مهمترین مشکلات ودغدغه های خریداران کتیرا در داخل و در خارج از ایران، مراجعه حضوری برای خرید این محصول در فصل فروش عمده کتیرا می باشد. خرید از طریق اینترنت  و آنلاین محصولات گیاهی از جمله کتیرا عمده تا سال ها قبل دشوار بنظر می رسید . ولی خوشبختانه در سال‌های اخیر امکان خرید عمده محصولات از جمله خرید از طریق اینترنت  کتیرا گل ( گون ) نیز امکان پذیر شده است.

شهرهای تولید کننده گیاه کتیرا در فصل فروش عمده کتیرا در ایران کردستان،  اصفهان، یزد و کرمان ، مشهد می باشند.

این شهرها معمولا بعنوان شهرهای عمده فروش کتیرا بعنوان تعیین کننده اصلی  قیمت کلی کتیرا در بازار ایران  و همچنین منبع و مبدا خرید کتیرا شناخته می شوند.

فصل فروش عمده کتیرا

جهت اطلاع از قیمت  عمده خرید انواع کتیرا در تهران و سایر بازارهای خریدار کتیرا می توانید ضمن تماس با مشاورین ما نیز،  از طریق فضای مجازی معرفی شده در وب سایت ما  با مشاورین آگاه و خبره ما در تماس باشید .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش مستقیم انواع گرانول کتیرا در بازار ایران

قیمت فروش مستقیم انواع گرانول کتیرا در بازار ایران : قیمت فروش مستقیم انواع گرانول …