فروش خشکبار
خانه / کتیرا / قیمت کتیرا دارویی در بازار اصفهان

قیمت کتیرا دارویی در بازار اصفهان

قیمت کتیرا دارویی در بازار اصفهان :

کتیرا دارویی را از کجا و چه کسی بخریم؟ از کجا کتیرا بخریم که قیمت مناسبی داشته باشد ؟قیمت کتیرا دارویی در بازار اصفهان در سال ۱۴۰۱ چند است؟ آیا می توان کتیرا دارویی را به صورت غیر حضوری  و از طریق اینترنت  خریداری و تهیه کرد ؟

مشاورین حرفه ای ما در بازرگانی  سان رایز دارای سالها تجربه در امر بهره برداری ، تولید و خرید و فروش عمده انواع کتیرا سفید پنبه ای اصل به صورت حضوری و چه غیر حضوری در خدمت شما مشتریان محترم می باشند و به با تمام توان سعی در پاسخ دادن به  تمامی سوالات شما در این مقاله خواهند بود .

قیمت کتیرا دارویی در بازار اصفهان

کتیرا چیست و در کجا می روید ؟

گیاه کتیرا همانند بوته‌ ، تیغ‌ دار و کوتاه قد می باشد و بیشترین حجم آن در مناطق پر شیب و کوهستانی مانند آسیای مرکزی پیدا شده که نشان می‌دهد بومی این مناطق  به حساب می آید .

کشور ایران یکی از چند کشور مشهور در زمینه تولید و خرید و فروش صمغ کتیرا  بوده و است و در واقع می توانیم  بگوییم به عنوان بزرگ‌ ترین تولید کننده آن شناخته می‌شود. صمغ کتیرا چسبنده، بدون بو و بدون مزه و محلول در آب است که آن را از شیره گیاه تهیه و خشک می‌کنند.

مواد اصلی موجود در کتیرا چیست ؟

اصلی‌ترین ماده موجود در کتیرا تراگانتین گفته می شود که کلوئید محلول در آب  می باشد و از لحاظ شیمیایی با ماده دیگری به نام باسورین در ارتباط است که محلولیت کمتری دارد ولی برای اینکه به شکل ژل در بیاید، در آب حل می‌شود.

قیمت کتیرا دارویی در بازار اصفهان :

کارشناسان حرفه ای بازرگانی سان رایز دارای سال ها تجربه در امر خرید و فروش عمده انواع کتیرا بصورت حضوری و غیر حضوری در خدمت شما می باشد. برای اطلاع از قیمت کتیرا دارویی در بازار اصفهان و تهران با مشاورین ما در تماس باشید.

موارد استفاده از کتیرا :

کتیرا خوراکی است و در داروها و غذاها نیز به عنوان امولسیون کننده، تغلیظ کننده، تثبیت کننده و افزودنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین کتیرا را می‌توانید به بسیاری از مواد خوراکی مصرفی در طول روز خود اضافه کنید. در بشقاب سبزیجات، انواع سس‌ها، مایونز و همچنین دیگر چاشنی‌ها کتیرا قابل استفاده است.

این ماده همچنین در تهیه پودینگ، بستنی و دیگر غذاهایی که نیاز به غلظت دارند، به عنوان غلیظ کننده به کار برده می‌شود.

کتیرا در داروهایی مانند ژل، شربت، پماد و کرم به عنوان روان کننده و غلیظ کننده به کار می‌رود.

طبع کتیرا چیست ؟

کتیرا از نظر طب قدیم ایران سرد و خشک است.

 پاسخ به چند مورد از سوالات شما درباره کتیرا :

۱_  کتیرا خوراکی می باشد ؟

بله کتیرا گیاهی خوراکی نیز است که علاوه بر مصارف زیبایی و بهداشتی برای سلامتی فواید گوناگون و زیادی دارد ، البته بهتر است همیشه در هر موردی با پزشک خود مشورت کنید.

۲_ آیا کتیرا انواع مختلفی دارد؟

کتیرا از نظر انواع یکی است فقط مرغوبیت متفاوت می باشد که آن را با رنگ کتیرا مشخص می کنند رنگ صدفی و زرد .

هرچه کتیرا نازک تر ، شفاف تر و بیرنگ تر باشد کیفیت بهتر و قیمتی گران تر دارد

در نظر داشته باشید که ژل تهیه شده از کتیرا و آب پس از مدتی فاسد و خراب می شود، به همین دلیل بهتر است آن را دور از گرما نگهداری کنید و همواره در زمان مصرف به صورت تازه تهیه نمایید .

قیمت کتیرا دارویی در بازار اصفهان :

قیمت کتیرا دارویی در بازار اصفهان و سال ۱۴۰۱ که توسط کسبه جزء اعلام می شود  بالا می باشد.  چرا که این محصولات توسط واسطه گران تهیه و به فروش میرسد. به همین دلیل مجموعه شرکت بازرگانی سان رایز خود اقدام به فروش انواع کتیرا خرمنی ، کتیرا پنبه ای صدفی  مفتولی بدون واسطه  و به صورت مستقیم کرده است. این محصول با نظارت کارشناس تامین مجموعه از تولید کننده به دست مصرف کننده می رسد و نسبتا از قیمت پایین تری  نسبت به بازار خرده فروشان برخوردار است.

انواع محصولات کتیرا که در این مجموعه ارائه می شود از بهترین کیفیت برخوردار بوده و با توجه به نیاز خریدار در تناژ مختلف ارائه می گردد. این محصولات قابل سفارش در تناژ بالا بوده و بازرگانی سان رایز امکان و توانایی و ظرفیت تهیه و  تأمین انواع آن، از جمله صمغ کتیرا و پودر کتیرا در تناژ بالا را دارد.

اگر دچار گرمازدگی شدید، کتیرا، می تواند سرعت بهبودی شما را به میزان قابل توجهی بالا ببرد. خاصیت خنک کنندگی کتیرا، باعث افزایش میزان مصرف آن در فصول گرم سال می شود.

قیمت کتیرا دارویی در بازار اصفهان

قیمت کتیرا دارویی در بازار اصفهان :

بهترین نوع کتیرا دارویی را به صورت عمده با قیمت مناسب از مجموعه ما خریداری نمایید و از تخفیفات خوبی بهره مند شوید .

مشاوره حضوری و غیر حضوری اما تخصصی از سوابق حرفه ای ما می باشد .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فصل فروش عمده کتیرا

فصل فروش عمده کتیرا : کشور ایران یکی از معروف ترین کشورها در زمینه تولید …