فروش خشکبار
خانه / ثعلب / صادرات عمده ثعلب پنجه در سال ۱۴۰۰

صادرات عمده ثعلب پنجه در سال ۱۴۰۰

صادرات عمده ثعلب پنجه در سال ۱۴۰۰ :

صادرات عمده ثعلب پنجه در سال ۱۴۰۰ مانند سایر گیاهان داروئی از ایران به سایر کشورهای خریدار از رونق نسبتا خوبی برخوردار است . خرید وفروش انواع ثعلب ( ثعلب پنجه و ثعلب قلوه )توانسته است به اقتصاد خانواده های روستایی در مناطق مختلف کمک کند .

هرچند تجارت این محصول به طبیعت و منابع طبیعی کشور آسیبهای جدی زده است اما از آنجا که اقتصاد برخی مناطق روستایی و شهری در گرو خرید و فروش ثعلب و سایر گیاهان داروئی است چشم پوشی از این تجارت را سخت و ناممکن کرده است .

صادرات عمده ثعلب پنجه در سال 1400

فواید مصرف ثعلب خود دلیل دیگری بر اهمیت این گیاه برای برداشت شده است از جمله فواید این گیاه پر خاصیت می توان مختصرا به موارد زیر اشاره کرد .

  • ثعلب دارای طب گرم و مرطوب از نظر طب سنتی است .
  • در طب سنتی ثعلب به عنوان یکی از بهترین گیاهان دارویی برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی از جمله آکنه و جوش صورت استفاده می شود.
  • ثعلب به بازسازی سلول های پوستی کمک می کند، باعث سفت تر شدن پوست شده و با رفع چین و چروک باعث جوان سازی پوست صورت می شود.
  • در طب سنتی از ثعلب به دلیل مقادیر بالای مواد مغذی که دارد برای تقویت فولیکول ها و درمان ریزش مو استفاده می شود.
  • در طب سنتی ثعلب به عنوان یکی داروی مقوی قوای جنسی مردان ودرمان نازائی شناخته می شود.
  • گفته می شود که عصاره ثعلب به درمان اختلالات نعوظ و ناتوانی جنسی در مردان کمک می کند.
  • ثعلب به عنوان یک تونیک اعصاب شناخته می شود که می تواند به درمان درد های عصبی کمک کند و استرس روی اعصاب بدن را از بین ببرد.
  • ثعلب به دلیل مقادیر بالای لعابی که دارد به بهبود حرکات روده کمک کرده و به عنوان یکی از بهترین روش های طبیعی برای درمان اسهال به ویژه اسهال کودکان استفاده می شود.

ثعلب پنجه دارای طعم کمی شیرین ، لزج و کمی تند است . محل پرورش و رویش این گیاه معمولا در داخل باغ و بیشه ها می باشد و اغلب از اواخر فروردین تا اواخر خرداد ، زمان گل دهی آن است. طبع گیاه ثعلب پنجه گرم و مرطوبی (دموی) می باشد.

رویش این گیاه معمولا در مناطقی که از بارندگی خوبی برخوردار است بیشتر دیده شده است و جهت بدست آمدن محصولی با کیفیت و درشت تر حتما به بارندگی های فصلی خوب نیاز دارد . در غیر اینصورت دانه های غدد زیرزمینی گیاه ریز و گاها پوک می شود.

برای صادرات ثعلب پنجه و ثعلب قلوه را از کجا بخریم ؟

اگر خریدار ثعلب پنجه و ثعلب مصری یا فروشنده این محصول هستید و می خواهید که از آخرین قیمت صادراتی آن در سال ۱۴۰۰ با خبر شوید و نمی خواهید که این محصول را گران یا با کیفیت پائین بخرید و یا محصول ثعلب پنجه خود را ارزان به فروش برسانید بهتر است با کارشناس فروش ما آقای مهدی صدیقی یوسف در تماس و از قیمتهای ما با خبر شوید .

قیمت صادراتی خرید و فروش ثعلب پنجه و ثعلب قلوه در بازار ایران و بازار تهران چند است ؟

بدلیل نوسانات قیمت ثعلب پنجه در بازار داخلی ، این روزها ارائه و اعلام قیمت کار بسیار دشواری شده است و نیز بدلیل سوء استفاده دلالان از عدم اطلاع بهره برداران سعی شده است که برای اعلام قیمت انواع گیاهان داروئی بویژه ثعلب پنجه فقط به فروشندگان و بهره برداران  بعد از رویت بار قیمت روز اعلام خواهد شد.

صادرات عمده ثعلب پنجه در سال 1400

قیمت صادراتی خرید و فروش ثعلب پنجه و ثعلب مصری ( ثعلب قلوه ) در بازار چند است ؟

چنانچه تمایل دارید که گیاهان داروئی و بویژه ثعلب را صادرات کنید می توانید در بازار تهران با مراجعه حضوری یا از طریق ارتباط تلفنی با یکی از تجار به قیمت ثعلب پنجه ( ثعلب پنجه  یا ثعلب قلوه ) پی ببرید . اما ما توصیه می کنیم که جهت اطلاع از قیمت روز و آخرین و جدیدترین قیمت صادرات عمده ثعلب پنجه در سال ۱۴۰۰ به مجموعه ما اعتماد و از آخرین قیمت خرید و فروش ثعلب پنجه اطلاع پیدا کنید .

جهت انجام امور صادرات انواع ثعلب به کارشناس فروش ما آقای مهدی صدیقی مراجعه نمائید .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com