فروش خشکبار
خانه / آنغوزه / قیمت صادراتی آنغوزه در سال ۹۹

قیمت صادراتی آنغوزه در سال ۹۹

قیمت صادراتی آنغوزه در سال ۹۹ :

از آنجا که یکی از بازارهای طرفدار و خریدار شیره آنغوزه کشورهای عربی هستند ما در بازرگانی سان رایز در تلاشیم که با شفاف سازی قیمت صادراتی آنغوزه در سال ۹۹ در کشورهای عربی که تنها راه فروش با قیمت مناسب این گیاه بعنوان یک گیاه اقتصادی در بازارهای خارجی است و تنها راه ایجاد درآمد از گیاه آنغوزه می باشد نسبت به رونق خرید و فروش این محصول در این بازار  فعالیت جدی داشته باشیم .

قیمت صادراتی آنغوزه در سال 99

آنغوزه چیست ؟

آنغوزه یا آنقوزه گیاهی با ریشه‌هایی ضخیم و گوشتی است. این گیاه در مناطق خشک و آهکی نواحی گرم آسیا مثل بیابان‌های خشک ایران و کوه‌های افغانستان و در هند رشد می‌کند و گل‌هایی زردرنگ دارد که به صورت گل آذین چتری در انتهای ساقه‌ها قرار می‌گیرند. میوه این گیاه، حالت بیضی شکل و قهوه‌ای رنگ است. از ساقه این گیاه نوعی صمغ استخراج می‌شود که به نام همان آنغوزه نام برده می‌شود و مزه‌ای گس و تقریبا تند و سوزاننده و بویی شبیه به بوی نامطبوع ترکیبات گوگرددار دارد که بخش دارویی گیاه را تشکیل می‌دهد.

خواص داروئی آنغوزه :

  • مقوی معده و بادشکن است
  •  تخم آن ادرار آور است
  • پادزهر هر نوع نیشی است
  • برای رفع انگل به مدت ۳شب از جوشانده تمام گیاه انغوزه (۲گرم در ۲لیوان آب) استفاده کنید.
  • رفع بلغم مجاری تنفسی و معده
  • تقویت رحم های سرد و تر و پیشگیری از سقط جنین
  • محرک نیروی جنسی است و باعث افزایش انگیزه جنسی در زنان می شود و از مشکل انزال زودرس تا حد زیادی آزاد می شود.
  • این ماده باعث کاهش چروک ها ، خطوط ریز و لکه های سنی صورت می شود.

زمان برداشت آنغوزه :

در اکثر مناطق مستعد رشد این گیاه زمان برداشت شیره آنغوزه را اواخر فصل بهار( قبل از خشک شدن گیاه ) در مراتع منطقه و تا اواخر تابستان و در نقاط سردسیر  شهرستان تا نیمه‌های فصل پاییز دانسته اند معمولا هنگام برداشت شیره ، بوته آنغوزه از انتهای ساقه برش داده می شود و در هر فصل بوته گیاه ، ۲۰ بار تیغ زده می‌شود.

صادرات عمده آنغوزه :

قیمت صادراتی آنغوزه در سال ۹۹ در بازار بستگی به میزان  تولید ، برداشت و تقاضای این محصول در فصل و روزهای برداشت در مناطق تولید کننده می باشد . هر چند که فاکتورهای بسیاری تعیین کننده بسیاری در تعیین قیمت هر کیلو آنغوزه در بازار سال ۹۹ نقش دارند اما عمده ترین و مهمترین فاکتور میزان تقاضای مصرف کنندگان نهایی  آنغوزه می باشد.

قیمت صادراتی آنغوزه در سال 99

برای آگاهی از قیمت صادراتی آنغوزه در سال ۹۹ / نحوه خرید و فروش آنغوزه با کیفیت / قیمت روز آنغوزه در بازار ایران می توانید با بازرگانی سان رایز تماس بگیرید و از مشاوره ما بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com