فروش خشکبار
خانه / کتیرا / آخرین قیمت صادراتی کتیرا در بازار جهانی

آخرین قیمت صادراتی کتیرا در بازار جهانی

آخرین قیمت صادراتی کتیرا در بازار جهانی :

بازرگانی سان رایز یکی از مراکز آنلاین اطلاع رسانی آخرین قیمت صادراتی کتیرا در بازار جهانی   است که تلاش دارد شما را از ارزان ترین و آخرین قیمت صادراتی کتیرا در بازار جهانی آگاه کند شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر  از قیمت صادراتی کتیرا و خرید و فروش و صادرات کتیرا با مدیر فروش ما آقای محمد مهدی صدیقی در ارتباط باشید.

آخرین قیمت صادراتی کتیرا در بازار جهانی
آخرین قیمت صادراتی کتیرا در بازار جهانی و بازار تهران

کتیرا چیست ؟

کتیرا ترشحات صمغی خشک شده حاصل از چندین گونه گیاه گون است که در اثر خراش دادن ساقه گیاه جدار سلول‌های اشعه مرکزی و سلول‌های پارانشیمی با جذب آب به تدریج بدل به صمغ می شود، فشار تولید شده سبب رانده شدن صمغ به طرف شکاف می گردد. صمغ در مجاورت هوا در اثر تبخیر آب به تدریج خشک می شود . معمولا شکل محصول خشک شده بستگی به نوع شکافی که بر روی ساقه ایجاد شده است دارد.

 آخرین قیمت صادراتی کتیرا در بازار جهانی در سال ۱۴۰۰ خواص کتیرا : در طب قدیم از این گیاه جهت مداوای سرفه، برطرف کردن گرفتگی به خشونت صدا توصیه شده است. افزون بر آن مالیدن آن بر روی مو را مانع شقه شدن آن میدانستند. این گیاه کمی ملین و مسهل نیز هست.

بعلاوه چون دارویی است امولسیون دهنده  جهت معلق نگه داشتن گردهای دارویی غیر محلول در آب بکار می‌رود. این گیاه ممکن است به فراورده‌های دارویی کم کننده وزن بدن و یا به عنوان ملین های افزاینده حجم به فراورده های دارویی ضد یبوست اضافه شود.

همچنین به عنوان نرم کننده و تسکین دهنده در فرآورده‌های آرایشی بهداشتی و به عنوان سوسپانسیون کننده و امولسیون کننده و به هم چسبانده در صنایع دارویی مورد مصرف قرار گیرد.

آخرین قیمت صادراتی کتیرا در بازار جهانی
آخرین قیمت صادراتی کتیرا در بازار جهانی

شما میتوانید در سال ۱۴۰۰ برای اطلاع از نحوه صادرات انواع کتیرا و آخرین قیمت صادراتی کتیرا در بازار داخلی و بازارجهانی و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت صادراتی کتیرا باما در ارتباط باشید.

مواد و ترکیبات تشکیل دهنده صمغ کتیرا :

صمغ کتیرا دارای آب، مواد معدنی و نشاسته است. یکی دیگر از خواص کتیرا باسورین بودن آن است. (باسورین به جسمی گفته می‌شود که در آب به خصوص در آب سرد غیر محلول ولی به خوبی در آن متورم می‌شود). کتیرا همچنین دارای تراگاکانتینه است که جسمی محلول بوده و از سه مولکول اسید گلوکورونیک و یک مولکول آرابینوز تشکیل می‌شود. صمغ کتیرا، حاوی مقادیری سولز و پروتئین نیز است.

 شما میتوانید جهت اطلاع از آخرین قیمت صادراتی کتیرا در بازار جهانی و نحوه سفارش ، خرید و فروش و صادرات انواع کتیرا با مدیر فروش ما آقای محمد مهدی صدیقی در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فصل فروش عمده کتیرا

فصل فروش عمده کتیرا : کشور ایران یکی از معروف ترین کشورها در زمینه تولید …