فروش خشکبار
خانه / کتیرا / تجارت عمده کتیرا خوراکی و دارویی در سال ۹۹

تجارت عمده کتیرا خوراکی و دارویی در سال ۹۹

تجارت عمده کتیرا خوراکی و دارویی در سال ۹۹

ارائه و فروش محصولات گیاهی در اینترنت امروزه از شیوه های سنتی رایج متداول تر شده است ، تجارت عمده کتیرا خوراکی و دارویی در سال ۹۹ در بازار جهانی در بستر فضای مجازی نیز از رونق خاصی برخوردا شده است . خرید و فروش صمغ کتیرا ایرانی که یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع کتیرا های موجود در دنیاست در بین کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپائی ، رایج و متدوال می باشد  .

مسلم است که قیمت نهایی و تجارت عمده  کتیرا خوراکی و دارویی در سال ۹۹ با توجه به نوسان نرخ دلار و ارزهای خارجی در ایران ، میزان  تناژ صادرات کتیرا در فصول مختلف دستخوش تغییر می باشد .

در صورت نیاز به اطلاع از قیمت تجاری انواع کتیرا ، می توانید در تمام فصول سال از طریق تماس با مشاور فروش ما آقای مهدی صدیقی یوسف از آن اطلاع یابید. 

هر چه کتیرا سفید ، شفاف تر و بی رنگ تر باشد کیفیت مرغوب تری دارد. کتیرا دارای طبع گرم و تر و بدون بو، رنگ و مزه است. بیش ترین موارد استفاده در محصولات آرایشی- بهداشتی، دارویی و صنعتی می باشد. به عنوان یک عامل نگه دارنده  ( استابلایزر ) تثبیت کننده در داروهای غیر قابل حل در آب استفاده می شود.

کتیراخلط آور است و برای درمان سرفه های مزمن دوران سرماخوردگی کاربرد دارد؛ همچنین به عنوان یک ملین عمل می کند و یبوست را رفع می کند.

صمغ کتیرا برای تقویت موی سر پیشنهاد می شود ، که علاوه بر خاصیت تقویت کنندگی یک حالت دهنده قوی است. اگر دچار عفونت لثه و دندان شده اید می توانید مقداری کتیرا را در اب جوش حل کنید تا حالت چسبنده ای پیدا کند و روی محل مورد نظر بگذارید. در درمان ورم روده و معده نقش به سزایی دارد و تهوع را رفع می کند.

 اگر از شیره کتیرا استفاده کنید، می توانید التهابات مثانه و پروستات را از بین ببرید و از هرگونه درد در مفاصل خود راحت شوید.

تجارت عمده کتیرا داروئی و کتیرا خوراکی دارای شرایط و ضوابط خاصی است که از جمله می توان به آگاهی شخص تاجر به دسته بندی انواع کتیرا خرمنی و کتیرا مفتولی دانست . این دسته بندی ها هر کدام دارای جزئیات متنوعی درباره کتیرا است .

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و تجارت عمده کتیرا خوراکی در سال ۹۹ با ما در تماس باشید.

کتیرا به اشکال مفتولی، قطره‌ای، خرمنی، مسطح و بی‌شکل به رنگ‌های زرد، قهوه‌ای و یا بی‌رنگ (تا حدی شفاف) وجود دارد. کتیرا در آب، نامحلول است، ولی متورم می‌شود و به صورت ژله‌ای سفت در می‌آید.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در باره ی نحوه  تجارت عمده کتیرا خوراکی و دارویی در سال ۹۹  با ما در تماس باشید .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فصل فروش عمده کتیرا

فصل فروش عمده کتیرا : کشور ایران یکی از معروف ترین کشورها در زمینه تولید …