فروش خشکبار
خانه / کتیرا / قیمت روز انواع کتیرا در بازار اصفهان

قیمت روز انواع کتیرا در بازار اصفهان

قیمت روز انواع کتیرا در بازار اصفهان

قیمت روز انواع کتیرا در بازار اصفهان با قیمت  عمده توسط شرکت بازرگانی سان رایز به شکلی تخصصی صورت می گیرد . از آنجا که خوشبختانه کتیرا به عنوان ، یکی از نام آشنا ترین گیاهان دارویی، بهداشتی، آرایشی، خوراکی و … در کشور ما، کاملا شناخته شده است.

فروش عمده صمغ گیاه کتیرا از لحاظ اقتصادی می تواند در اشتغال و تجارت تاثیرگذار بوده و برای تولیدکنندگان سودآور باشد . همچنین تلاش در معرفی  و توسعه تجارت قانونی این محصول امکان رشد اقتصادی روستا ها و شهرهای تولیدکننده صمغ کتیرا را فراهم می سازد .

بازرگانی سان رایز با هدف رونق و جهش تولید داخلی سعی در معرفی محصولات بومی و کاملا ایرانی و ارتباط خریداران با تولید کنندگان گیاه کتیرا و همچنین با ارائه قیمت روز انواع صمغ گیاه کتیرا در بازار اصفهان دارد .

قیمت روز انواع کتیرا در بازار اصفهان
قیمت روز انواع کتیرا در بازار اصفهان

بیشترین برداشت این محصول که حاصل فرآوری صمغ چند نوع گیاه گَوَن کمیاب است در شهرها و روستاهای اطراف اصفهان برداشت می شود به همین دلیل قیمت و میزان خرید و فروش انواع کتیرا در بازار اصفهان از رونق و رشد خوبی برخوردار بوده است .

شناخت انواع محصول کتیرا  :

کتیرا  ورقه ای یا پنبه ای :

نوع ورقی کتیرا از تیغ زدن ساقه به دست می آید که بی‌رنگ یا سفید بوده و بهترین و مرغوب‌ترین و گران‌ترین نوع می باشد.

کتیرای خرمنی :

کتیرای معمولی شکل لوله یا مدور است که چندان مرغوب نمی باشد.

کتیرای مفتولی :

 بدین جهت کتیرای مفتولی نام گذاری شدخ است که از فرو بردن سیخ یا میخی در ساقه فراهم می‏ شود.

یکی از انواع مشهور گون به نام ˈگون زردˈ یا ˈزرد گونˈ می باشد که چون اولین بار در ارتفاعات ˈپَروˈ در استان کرمانشاه دیده شد نام آن محل را بر آن گذاشتند و از این گون کتیرای زرد استخراج می شود

پوشش و خارهای این گیاه، زردرنگ و برگ هایش دارای پنج تا شش جفت برگچه نیزه ای و کشیده است و در ارتفاعات زاگرس و البرز انتشار دارد .

قیمت روز انواع کتیرا در بازار اصفهان

خوشبختانه گیاه گون تنها در تعداد محدودی از کشورهای جهان می روید و چه بسا تعدادشان حتی به تعداد انگشت های یک دست هم نمی رسد . گیاه گون یکی از پرکاربردترین و متنوع ترین گیاهان وحشی ایران است. انواع کتیرا ؛ نیز مانند کشورهای دارای انواع کتیرا بسیار محدود است و هر یک از این گونه ها در قالب موارد خاصی به کار، برده می شود.

شرکت تجاری صادراتی سان رایز، از جمله شرکت های بسیار نادر و معتبری است که با فراهم آوردن انواع کتیرا وقیمت خرید و فروش انواع کتیرا در بازار اصفهانو سایر بازارهای داخلی و خارجی توانسته طی سالیان اخیر، با صادر نمودن انواع کتیرا به دیگر کشورها و همچنین سرازیر نمودن با کیفیت ترین نمونه های این گیاه در بازار اصفهان و بازار تهران ( که تقریبا بازار اصلی خرید و فروش کتیرا در ایران است ) و دیگر استان ها این محصول را به هموطنان عزیزمان و اهالی دیگر کشورها آشنا کند.

انواع کتیرا ی ایرانی :

قیمت روز انواع کتیرا در بازار اصفهان از تنوع بالایی برخوردار است بدین جهت می توان گفت که به طور کلی انواع کتیرای ایرانی به چند نوع تقسیم می شود که هر یک از آنها با توجه به نیاز مشتریان، در موارد گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر بخواهیم به صورت مختصر به انواع کتیرا نگاهی داشته باشیم، می توانیم بگوییم که موارد زیر مهم ترین انواع آن هستند :

  1. کتیرا پنبه ای سفید
  2. کتیرا خرمنی
  3. کتیرا مفتولی
  4. کتیرا گل زرد
  5. کتیرا نواری یا روبان مانند
  6. کتیرا برگه ای یا ورقی

در تعیین کیفیت کتیرا میزان درصد نشاسته از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، هرچه میزان نشاسته کتیرا بالاتر باشد ، حالت ژلاتینی آن هم افزایش می یابد و در بیشتر موارد کتیراهای دارای نشاسته ی بالاتر در لوازم آرایشی و همچنین داروها مورد استفاده قرار می گیرند بهتر است بگوئیم که میزان ژله ای بودن کتیرا نسبت مستقیمی  با مقدار واسکوزیته آن دارد .

ما به شما توصیه می کنیم جهت اطلاع از قیمت روز انواع کتیرا در بازار اصفهان با ما در تماس باشید .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فصل فروش عمده کتیرا

فصل فروش عمده کتیرا : کشور ایران یکی از معروف ترین کشورها در زمینه تولید …