فروش خشکبار
خانه / موسیر / خرید و فروش کلی انواع موسیر

خرید و فروش کلی انواع موسیر

خرید و فروش کلی انواع موسیر

خرید و فروش کلی انواع موسیر

موسیر چیست ؟

موسیر نام یک گونه از سرده سیر است. این گیاه بومی ایران بوده و به‌صورت وحشی می‌روید. موسیر دارای اسیدهای چرب و عناصر معدنی (پتاسیم، سدیم، منیزیم، آهن، مس، روی و منگنز) می‌باشد .

خرید و فروش کلی انواع موسیر

خواص و فواید دارویی موسیر :

از فراورده‌های موسیر برای کم کردن قند خون در افراد دیابتی مورد استفاده‌است و هم چنین از خواص گندزدائی آن برای دفع انگل‌ها همراه غذا از آن استفاده می‌شده‌است و علاوه بر آن برای ضدعفونی کردن آب مورد استفاده داشته‌است. افزایش دفع ادرار، التیام دهنده و ترمیم‌کننده زخمها و تسکین دهنده التهاب طحال و کبد. تأثیر مثبت آن بر دستگاه اعصاب مرکزی، کاهش سردردهای میگرنی، کمک به سیستم قلبی- عروقی، کمک به کاهشچربیهای خون و پیشگیری از تصلب شرائین و تنظیم فشار خون هم قابل توجه‌است .

خرید و فروش کلی انواع موسیر

قیمت فروش موسیر اعلاء :

این محصول همچون سایر محصولات کشاورزی در فصول مختلف سال تابع عواملی همچون فراوانی ، زمان تولید ،میزان تولید و کیفیت آن می باشد . بغیر از کیفیت  موسیر ،  فراوانی تولید هم  در قیمت گذاری آن در هر شهر و استانی تاثیرگذار است .

خرید و فروش کلی انواع موسیر

قیمت عمده موسیر در بازار صادرات :

با توجه به هزینه های صادرات یک محصول از جمله بسته بندی و در رابطه با موسیر رعایت نکات بهداشتی با دقت بیشتر و اینکه موسیر صادراتی از درجه کیفی بالایی برخوردار است یکی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت موسیر ، کیفیت بالای آن می باشد . و بالطبع قیمت موسیر صادراتی نسبت به قیمت فروش آن در بازار داخلی بالاتر و گرانتر می باشد.

خرید و فروش کلی انواع موسیر

موسیر از نظر شکل ظاهری گونه های مختلفی دارد که بهترین نوع آن رنگ قرمز تیره دارد. این گیاه خوش عطر و طعم یک چاشنی فوق آلعاده برای انواع غذا ها است.

جهت آگاهی از قیمت موسیر صادراتی می توانید با مدیر فروش مجموعه تجاری ما در تماس بوده و قیمت روز موسیر را از ما بپرسید .

قیمت کلی موسیر صادراتی با قیمت جزئی مسلما متفاوت است و برای خرید مطمئن و با قیمت قابل رقابت نسبت به سایر بازارهای فعال در حوزه خرید و فروش موسیر  همینک از طریق اطلاعات تماس با مدیر فروش سایت تماس حاصل نمائید .

 

 

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com